سوالات متداول مشتریان

https://microtouchmax.shopiranian.ir/wp-content/uploads/quest.jpg

 

در این قسمت به سوالات متداول مشتریان عزیز در مورد موزن بینی و گوش میکروتاچ مکس پاسخ می دهیم. و داده شده است شما نیز می توانید سوالات خود را در این قسمت در بخش نظرات بپرسید تا همکاران ما به سوال شما در زمینه موزن میکروتاچ مکس ،نحوه خرید و نحوه دریافت ان به شما مشاوره بدهند

در صورت پشتیبانی سریع می توانید به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۳۵ متن سوالتان را پیامک کنید تا در عرض چند ساعت به سوال شما از طریق پیامک پاسخ داده شود.

 

سوالات مرتبط به کیفیت موزن میکروتاچ مکس:

 

سوال ۱ : موزن میکروتاچ مکس موجود در فروشگاه شما نمونه اصلی است ؟

پاسخ : بله این موزن کاملا اصل و در بسته بندی آکبند به دست مشتری می رسد و با قیمت اسنثنایی فقط ۲۷/۰۰۰ تومان عرضه می شود به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه.

سوال ۲: من در روستا ام چطور می تونم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ : کافیست روی دکمه خرید پستی کلیک و فرم سفارش را پر کنید و یا از طریق ارسال اسم و ادرس به شماره ۵۰۰۰۲۰۳۰۲۳۵ سفارش خود را ثبت کنید و بعد از تحویل درب منزل کالا ، مبلغ انرا به مامور پست بپردازید

سوال ۳: اگر موزن میکروتاچ کار نکرد یا اصلی نبود چیکار کنم؟

پاسخ : ما برای اطمینان و رضایت بیشتر شما ، تمامی کالاها را ۷ روز ضمانت تست و کارایی گذاشتیم یعنی شما بعد از خرید به هر دلیل از خریدتان منصرف شدید می توانید با شماره های موجود بر روی بسته تماس ، و کالای خود را برگشت و پولتان را پس و یا جنس را عوض کنید

 

 

 

سوالات مرتبط به نحوه ارسال :
۱٫ سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز و سفارشی ارسال می شوند.
۲٫ هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.
۳٫ آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: روز وساعت تحویل را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
۴٫ پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.
۵٫ می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به میهن استور به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که میهن استور یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل میهن استور امکان‌پذیر نیست.
۶٫ سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه می‏‌شوند.
۷٫ آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.